Tuesday, March 22, 2011

Penangan 35mm f1.8

Picture tok kmk ambik semasa d jemput oleh kaum kerabat keluarga d kpg utk jadi wedding photograper utk anak nya... kalau ikut kan hati mengenangkan kerja d opis yg, bagaikan musim ikan kadang2 busy, kadang2 x busy.. cun tarikh ya pulak jatuh tarikh aku nak siapkan segik drawing gereja,,, terpaksa mintak cuti.. pulang cuti kenak berus bos coz cuti x madah nya.. heheheh bukan apa pun boss besar dah tauk... p alhamdulilahh aku dpt siap juak drawing gereja ya... walaupun aku x tauk apa yg aku lukis.. d sebab ya aku x tanyak dgn bos aku kenak rekabentuk sesuatu bangunan ya d polah cam ya... maybe da tujuaan tertentu hanya yg beragama kristin jak tauk... berbalik dgn pic penanggan 35mm tok merupakan hasilnya.. 1st day lens ini beraksi huhuhuh


P/S: segala komen amat d perlukan :)

2 comments:

  1. Salam..
    great shot, ajib!
    Pupils who use this lens tend to shoot more portrait orientation kan? Hehe

    ReplyDelete
  2. wslmmm
    thank bro syam...
    betol 35mm lens is designed to take portrait photos... :) huhuuhhuhu

    ReplyDelete