Sunday, January 16, 2011

1st Job this Year.....

lamak juak rasa x memblogkan dirik tok... lahhh biasa lah mun dah kerja perintah tok.. tapi byk urg d luar madah kerja perintah senang Pehhhh omong2 kosong jak ya.... semua kerja adalah sama... cuma dlm kerja perintah tok pembawakan ya lah membezakan nya.... mun urg malas terus x akan d berik kerja mun dah rajin siap jak korang molah kerja jak... emmm p bagi aku x hal coz aku suka molah kerja yg mencabar pengatahuan n minda aku pun... mun kerja biasa2 ya ok lahh cuma boring jak x da cabaran.... nak tauk pa d polah aku mensenyapkan dirik selamak tok hahahaha tok lah d polah aku sampey umah terbakar pun aku x sedar,,, (bulak jak just kasi gempak dikit hehehehehehe) tok bangunan nok kmk molah dlm bentuk 3D.. bangunan tersebut ialah... x perlulah kmk madah,,, korang tengok lah pun, tapi tok lom siap gik... masih d atur... dgn maklumat yg dikit siput.. hanya berbekalkan drawing struktur,,, pehhhh ari yg memenatkan......


Column & Core Wall

Core Wall & Slab

70% nak siap p design depan da salah dikit heheheheh

No comments:

Post a Comment